Jossan bloggar

Ser att folk fortfarande går in på den här bloggen, men sandibel har börjat blogga på sin blogg och jag på min ..men ska försöka göra lite inlägg här i bland.
jag har varit sjuk i ungefär en vecka men igår gick jag till skolan och idag va jag på ett dopp men syssling liam döptes. sen har jag bara legat framför tv känns som jag dålig fortfarande, känner mig allmänt depp bara så kan det vara i bland..snart blir det att gå och lägga sig..
god natt !

Min syster och jag.. hade på mig min klänning jag hade på skolavslutningen en vit spetskläning älskar den !

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 03:50:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 03:50:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0