s'skriver

hej har vart i folkparken till ungefär 11 med alla e i skolan , vi hade lagdag eller fan det heter? tråkigt och kallt vare ju dock. sen tog jag spårvagnen till stan med alexandra sen tog jag 113 till hageby centrum träffa mamma och bror där åt på mattorget sen åkte vi till stan köpte ett par adidas byxor inne på inter sport sen drog jag med mamma till törnrosa hon fixa sina naglar, va en stund där sen efter typ 10 min kom http://nyheter24.se/tyras in haha blev chockad, hon fråga ifl de hade tid och fixa hennes naglar men de hade dom tyvärr inte. sen tog jag bussen till ram och reklam gjorde en grej och nu är jag hemma. ska väll inte göra så mycket idag. men imorgon blire fest .
oj vad mycket ja skrev ahah men hejdåå.



köpte de med silvriga ränder iställer, men hitta inte bild på de. intersport 500kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0