s' bloggar om sommar 2010


gick förförsta gången på möhippa, (sherstins) några dagar innan jag sluta skolan.

några dagar innan jag hade sommarlov sluta ca 2 veckor innan alla andra eftersom jag reste.

va i syrien åkte runt i olika städer.

nu säger jag det till alla....... jag operera näsan i syrien en dag efter min födelsedag. känns jobbigt..

varning för äcklig bild!!!!!!!!..... en dag efter men vart svullnare en så.  fick ha bandage på näsan i ungefär 1 vecka

före och efter operationen, skillnad?

fick hem mina älsklings skor när jag kom hem från syrien

jag fick en ny kamera!

åkte till stockholm och shoppa

sola bada om dagarna !

fika ett antal gånger !

övernatta ett antal gånger!

jobbade i 2 veckor och tjäna 1000 kr . hahah sliteeeeeeeen
augustifesten med brudarna!

skolan satte igång igen, 9e dåraaaaaaa..

Kommentarer
Postat av: Sara!

gjorde det ont när du opererade :o

föresten fina bilder :)

hur gammal är du :) ?

2011-11-21 @ 02:13:44
Postat av: Ezgi :)♥

Hej!

Hur mycket kostade operationen? :)

2012-08-20 @ 09:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0